Lgh-köp

Det här med att buda på lägenhet är bland det klurigaste och jobbigaste jag gjort på väldigt länge! Endel av vuxenvärlden jag inte känner till. Olle har jag gjort det förr. Men han drog till skogs för att jaga älgar och lämnade mig med budgivning och ett "jag litar på dig". Jo tack, skulle det blivit en vanlig hederlig budgiving där jag kunde stanna vid överenskommet maxbud, så hade det gått bra. Nu har jag hamnat i en budgivning som knappt rör sig, där säljarna inte vill sälja för utgångspris och där förhandling plötsligt blev svårt pga skakig marknad. Plötsligt kändes den självklara lägenheten inte så självklar längre. Kanske finns det andra, lika bra objekt, med tidigare inflyttningsdatum och medgörligare säljare? Olle - kom ut från skogen så det går att prata med dig! Tack.

Kommentarer
Postat av: Olle

Du skötte dig ju fantastisk bra! Nu är vi lägenhetsägare:)

Men varför har du inte berättat att du börjat skriva här igen?

Puss

2011-09-20 @ 16:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0