Februari

Är på väg ner till Stenkullen för att fira min bror som fyllt 25.
Jag är dålig på att blogga. Har inte varit i rätt mood.
Vi har precis avslutat en kurs i psykiatri. Vilket har varit psykiskt jobbigt. Min insats på praktiken är godkänd, och tentan är redan rättad. Blev nog till och med ett VG i betyg.

Har varit på en öppenvårdsmottagning på Östermalm och träffat patienter med ångest och depression. Tror trotsallt att det är en lärorik erfarenhet som jag tar med mig.

Förövrigt njuter jag av vintern och hoppas att den håller i sig några veckor till. På Lidingö är snön fortfarande vit och jag kan åka längdskidor eftersom jag har ett spår 100 meter från vårt hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0