VFU i Indien?

Praktik i Indien skulle väl vara en spännande erfarenhet att få uppleva?
En chans finns att åka i februari/mars 2010. Fyra platser finns tillgängliga för cirka 70 studenter.
En ansökan på engelska är inlämnad sedan ett par veckor tillbaka. En ansökan som handlade om förväntingar, tidigare erfarenheter, målsättningar samt vad man har gjort för skolan, dvs. om jag bidragit till att förbättra kvaliteten, ryktet och/eller miljön på skolan?

Klockan två ska jag på intervju. Vi är 15 stycken som har sökt platserna. Alla är kallade till intervju, som också hålls på engelska. Jag tror det kommer gå bra, men har inte allt för höga förväntningar. Däremot har jag enorma förhoppningar - Jag vill åka!!


Lysekil sommaren 09


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag sa ju att ditt personliga brev skulle bli bra! du borde lyssna mer på mig! :) Lycka till

2009-09-12 @ 14:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0